customer-service.0822.12

Jeg oplevet tit dårlig service og til tider meget dårlig service, og oftest bliver de dårlige oplevelser delt på div. Sider online.

Dog findes der også nogle gode. Men nu har jeg i løbet af de sidste 14dage oplevet meget god service to steder, og bliver nød til at dele det med jer.

Den første virksomhed som virkelig gjorde mere end jeg havde forventet var:

http://www.bodyman.dk

Jeg havde bestilt nogle træningshandsker, og betalt.

Efter 6 dage modtager jeg en mail: ”Var deres oplevelse med bodyman tilfredsstillende?”

Problemet var bare at jeg ikke have modtaget mine varer endnu.

Så jeg vælger at ringe til firmaet. Efter lidt ventetid, finder de frem til at pga. en ”fejl” stod varen som leveret, selvom de ikke har haft varen på lager i 2 uger. De tilbyder sku at sende et andet par handsker af bedre kvalitet og dyrere pris, uden merpris. + noget ”sorry vi fuckede up” merchandise i form af en tank-top.

Næste dag kunne jeg afhente handsker og tank-top i døgnposten.

De kunne have annulleret min ordre, og bedt mig bestille den dyrere model igen. (Har jeg tidligere oplevet)

Men tog derimod hånd om problemet, og fik det løst med det samme. Rigtig god service.

Den anden virksomhed som gjorde godt indtryk var:

http://www.tri-link.dk

Jeg havde brug for hjælp med at vælge toner, så kontakte dem via websitet.

Fik hurtig et korrekt svar tilbage og bestilte.

Prisen lå faktisk en del under de andre store sider såsom inkclub.dk og toner.dk , så er faktisk overrasket over at de også kunne ude en god service.

Næste dag kunne jeg hente pakken, og printe igen 😀

Kan kun sige super service fra begge steder, og i kan godt regne med at jeg handler der igen.